MZDY A PERSONALISTIKA

Podrobný popis

Vy a Vaši zamestnanci si zaslúžite to najlepšie.

Okrem toho, že Vám ponúkame spracovanie komplexnej mzdového agendy, radi pre Vás zabezpečíme aj iné služby súvisiace s Vašimi zamestnancami.

Nábor, výber, sprocesovanie nástupu, či pracovno-právnych dokumentov súvisiacich so všetkými fázami života zamestnanca vo Vašej spoločnosti máme v malíčku a o naše skúsenosti sa s Vami radi podelíme.

Výhody:

  • Odpadáva Vám potreba investícií do softvéru
  • Dostávate služby od profesionálov bez Vašich starostí o ich rozvoj, či riešenie zastupiteľnosti
  • Garantujeme Vám súlad s legislatívou, ktorej zmeny pravidelne sledujeme
  • Zastúpime Vás pri komunikácií s úradmi, inštitúciami a aj pri prípadných kontrolách
  • Poradenstvo je samozrejmosťou

Čo služba obnáša:

  • Komplexné spracovanie miezd
  • Spracovanie ročného zúčtovania dane zamestnancov
  • Komunikáciu s úradmi a poisťovňami
  • Spracovanie ročných výkazov a štatistík
  • Poradenstvo a administráciu pri vzniku, zmene a zániku pracovno-právnych vzťahov Vašich zamestnancov,
  • Vypracovanie personálnych plánov a plánov osobných/mzdových nákladov a ich vyhodnocovaním, tvorbu a implementáciu personálnej stratégie,
  • Realizáciu personálnych a mzdových auditov a implementáciu nápravných opatrení,
  • Prepočty a normovanie práce Vašich zamestnancov,
  • Vypracovanie internej dokumentácie a noriem v oblasti riadenia ľudských zdrojov,
  • Nastavenie a riadenie procesov v personálnej a mzdovej oblasti,
  • Školenia a preškolenia zamestnancov šité na mieru Vašim potrebám, …
KONTAKTNÝ FORMULÁR
Ďalšie služby