Podrobný popis
Potrebujete priestor na osobné stretnutia s obchodnými partnermi, kde budete mať súkromné, moderné technické vybavenie, kancelársku podporu a bezproblémové parkovanie? Naša reprezentatívna zasadacia miestnosť je tu práve pre Vás.
Zasadacia miestnosť je vhodná pre stretnutia akéhokoľvek druhu, obchodné jednania, prezentácia, či školenia.
Výhody prenájmu našej zasadacej miestnosti:
- príjemné prostredie
- dostupnosť a parkovanie
- technické vybavenie (dataprojektor+plátno, notebook, flipchart)
- kancelárska podpora (skenovanie, čiernobiela/farebná tlač, laminovanie, rezanie, hrebeňová väzba, skartovanie)
- káva, čaj a voda v cene prenájmu
- možnosť zabezpečenia drobného občerstvenia (pochutiny, chlebíčky, zákusky)
- možnosť zľavy pri pravidelnom prenájme
- možnosť využívania zasadacej miestnosti aj mimo hlavnej prevádzkovej doby (po 16:00 hod.)
- možnosť prenájmu aj kancelárskeho zázemia k zasadacej miestnosti
Čo služba zahŕňa:
- bezplatná wifi
- zapožičanie bežných kancelárskych potrieb v cene rezervácie
- spotrebný materiál (kancelársky papier-10ks/osoba, spinky,…) v cene rezervácie
- káva/čaj (1ks/osoba), pitná voda (1l/osoba) v cene rezervácie
- možnosť zabezpečenia drobného občerstvenia za príplatok (v závislosti od druhu občerstvenia)
- možnosť zapožičania kancelárskej techniky počas rezervácie (dataprojektor, notebook, flipchart) za poplatok 5,50 € za 1 zariadenie na max. 1 deň
- možnosť využívania kancelárskej podpory počas rezervácie:
- skenovanie – 0,25 €/1 ks A4
- čiernobiela tlač – 0,20 €/1 ks A4
- farebná tlač – 0,30 €/1 ks A4
- laminovanie A4 – 0,50 €/1 ks
- laminovanie A5 – 0,35 €/1 ks
- rezanie – 0,15 €/1 rez
- hrebeňová väzba – do 50 listov 4,00 €/1 ks; do 100 listov 5,50 €/1 ks; do 200 listov 10,00 €/1 ks
- skartovanie – 0,15 €/1 ks A4
Cena za prenájom zasadačky a základné údaje:
- prenájom zasadačky vrátane základných služieb (bezplatná wifi, zapožičanie bežných kancelárskych potrieb, spotrebný materiál, káva/čaj a pitná voda) – 15,00 €/1 hodina (v prípade pravidelného prenájmu možnosť zľavy)
- minimálna doba prenájmu – 1 hodina
- hlavná prevádzková doba – od 8.00 do 16.00 hod.
- odporúčaná kapacita miestnosti – max. 7 osôb
- adresa: Bratislavská 27/75, Trenčín
Poznámka: Ceny sú uvedené s DPH.
KONTAKTNÝ FORMULÁRĎalšie služby
- ADMINISTRATÍVNE SLUŽBY - FACILITY MANAŽMENT - PONUKA PRÁCE - Požičovňa strojov - TECHNICKÁ SLUŽBA -